Навчально-методичний комнлекс з курсу ”Теорія і практика реклами” для студ. напрямку підготовки 0501 ”Економіка і підприємництво” спец. ”Маркетинг” [Текст] / Укл.: Н.М.Голда, І.Л.Піняк

Вторинна відповідальність: Укладач Голда Н. М. ; Укладач Піняк І. Л.Вихідні дані: Тернопіль : ТДТУ, 2006Опис: 58 с.Мова: українська.УДК: 339.13Анотація:
    Навчально-методичний комплекс складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містить навчальні матеріали з реклами; рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.
УДК-теми: 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок « 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка « 33 Економіка. Економічна наука « 3.Суспільні науки. Тип одиниці: Методичні посібники
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код Замовлення примірників
Читальний зал
339.13(07)/Н15 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 8/2007/7
Усього замовлень: 0

МОН України. ТДТУ. К-ра маркетингу на виробництві

Навчально-методичний комплекс складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містить навчальні матеріали з реклами; рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися