Навчально-методичний комнлекс з курсу ”Теорія і практика реклами” для студ. напрямку підготовки 0501 ”Економіка і підприємництво” спец. ”Маркетинг” [Текст] / Укл.: Н.М.Голда, І.Л.Піняк
Вихідні дані: Тернопіль : ТДТУ, 2006Опис: 58 с.Мова: українська.УДК: 339.13Анотація:
Навчально-методичний комплекс складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містить навчальні матеріали з реклами; рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.
УДК-теми: 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок « 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка « 33 Економіка. Економічна наука « 3.Суспільні науки.
Тип одиниці:
Методичні посібники
Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | Замовлення примірників |
---|---|---|---|---|---|
Читальний зал | 339.13(07)/Н15 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 8/2007/7 |
Усього замовлень: 0
МОН України. ТДТУ. К-ра маркетингу на виробництві
Навчально-методичний комплекс складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містить навчальні матеріали з реклами; рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.
Немає коментарів для цієї одиниці.