Навчально-методичний комнлекс з курсу ″Теорія і практика реклами″ для студ. напрямку підготовки 0501 ″Економіка і підприємництво″ спец. ″Маркетинг″ / Укл.: Н.М.Голда, І.Л.Піняк

Вторинний автор-особа: Укладач, Голда, Н.М.; Укладач, Піняк, І.Л.Language: українська.Публікація: Тернопіль : ТДТУ, 2006Фізична характеристика: 58 с.Короткий звіт або резюме: Навчально-методичний комплекс складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містить навчальні матеріали з реклами; рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів..
Мітки з цієї бібліотеки:
Немає міток з цієї бібліотеки для цього заголовку.
Ввійдіть, щоб додавати мітки.
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Розташування Шифр зберігання Стан Дата очікування
Читальний зал
339.13(07)/Н15 (Огляд полиці) Доступно

Навчально-методичний комплекс складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містить навчальні матеріали з реклами; рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

Ввійти у Вашу облікову скриньку для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Шукати за цим заголовком у:

Мови: 
Працює на АБІС Koha