Normal view MARC view ISBD view

Маркетинг: від простого до складного (запитання і відповіді)

by Агєєв Є.Я., Чепінога В.І.
[ Книги ]
Additional authors: Агєєв -- Є.Я. | Чепінога -- В.І.
Series: Вища освіта в Україні Published by : Новий Світ-2000 (Львів) , 2005 Physical details: 352 с. ISBN:966-7827-54-2. Item type: Книги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Current location Call number Status Date due Barcode Item holds
Читальний зал
339.13(075.8)/А23 (Browse shelf) Available (Без обмежень) 228399
Total holds: 0

Автори навчального посібника у формі запитань і відповідей на них дають повне уявлення про сутність маркетингу та його елементи, еволюцію концепцій маркетингу, його інструменти й інші складові системи маркетингу на класичних прикладах використання принципів маркетингової політики на фірмах у США та в інших країнах. Для студентів і широкого кола осіб, що цікавляться питаннями маркетингу.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//