Маркетинг: від простого до складного (запитання і відповіді) [Текст] : Навчальний посібник / Агєєв Є.Я., Чепінога В.І.

Автори: Агєєв Є. Я.; Чепінога В. І.Вихідні дані: Львів : Новий Світ-2000, 2005Опис: 352 с.Мова: українська.ISBN: 966-7827-54-2.Серія: Вища освіта в УкраїніУДК: 339.13Анотація:
    Автори навчального посібника у формі запитань і відповідей на них дають повне уявлення про сутність маркетингу та його елементи, еволюцію концепцій маркетингу, його інструменти й інші складові системи маркетингу на класичних прикладах використання принципів маркетингової політики на фірмах у США та в інших країнах. Для студентів і широкого кола осіб, що цікавляться питаннями маркетингу.
УДК-теми: 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок « 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка « 33 Економіка. Економічна наука « 3.Суспільні науки. Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код Замовлення примірників
Читальний зал
339.13(075.8)/А23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 228399
Усього замовлень: 0

Автори навчального посібника у формі запитань і відповідей на них дають повне уявлення про сутність маркетингу та його елементи, еволюцію концепцій маркетингу, його інструменти й інші складові системи маркетингу на класичних прикладах використання принципів маркетингової політики на фірмах у США та в інших країнах. Для студентів і широкого кола осіб, що цікавляться питаннями маркетингу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися