Маркетинг: від простого до складного (запитання і відповіді) [Текст] : Навчальний посібник / Агєєв Є.Я., Чепінога В.І.
Вихідні дані: Львів : Новий Світ-2000, 2005Опис: 352 с.Мова: українська.ISBN: 966-7827-54-2.Серія: Вища освіта в УкраїніУДК: 339.13Анотація:
Автори навчального посібника у формі запитань і відповідей на них дають повне уявлення про сутність маркетингу та його елементи, еволюцію концепцій маркетингу, його інструменти й інші складові системи маркетингу на класичних прикладах використання принципів маркетингової політики на фірмах у США та в інших країнах. Для студентів і широкого кола осіб, що цікавляться питаннями маркетингу.
УДК-теми: 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок « 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка « 33 Економіка. Економічна наука « 3.Суспільні науки.
Тип одиниці:
Книги
Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | Замовлення примірників |
---|---|---|---|---|---|
Читальний зал | 339.13(075.8)/А23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 228399 |
Усього замовлень: 0
Автори навчального посібника у формі запитань і відповідей на них дають повне уявлення про сутність маркетингу та його елементи, еволюцію концепцій маркетингу, його інструменти й інші складові системи маркетингу на класичних прикладах використання принципів маркетингової політики на фірмах у США та в інших країнах. Для студентів і широкого кола осіб, що цікавляться питаннями маркетингу.
Немає коментарів для цієї одиниці.