Маркетинг: від простого до складного (запитання і відповіді) : Навчальний посібник / Агєєв Є.Я., Чепінога В.І.

Основний автор-особа: Агєєв, Є.Я.Альтернативний автор-особа: Чепінога, В.І.Language: українська.Публікація: Львів : Новий Світ-2000, 2005Фізична характеристика: 352 с.ISBN: 966-7827-54-2.Серії: Вища освіта в УкраїніКороткий звіт або резюме: Автори навчального посібника у формі запитань і відповідей на них дають повне уявлення про сутність маркетингу та його елементи, еволюцію концепцій маркетингу, його інструменти й інші складові системи маркетингу на класичних прикладах використання принципів маркетингової політики на фірмах у США та в інших країнах. Для студентів і широкого кола осіб, що цікавляться питаннями маркетингу..
Мітки з цієї бібліотеки:
Немає міток з цієї бібліотеки для цього заголовку.
Ввійдіть, щоб додавати мітки.
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Розташування Шифр зберігання Стан Дата очікування
Читальний зал
339.13(075.8)/А23 (Огляд полиці) Доступно

Автори навчального посібника у формі запитань і відповідей на них дають повне уявлення про сутність маркетингу та його елементи, еволюцію концепцій маркетингу, його інструменти й інші складові системи маркетингу на класичних прикладах використання принципів маркетингової політики на фірмах у США та в інших країнах. Для студентів і широкого кола осіб, що цікавляться питаннями маркетингу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

Ввійти у Вашу облікову скриньку для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Шукати за цим заголовком у:

Мови: 
Працює на АБІС Koha