Управління маркетингом малих торговельних підприємств:Монографія / Краус К.М.

Основний автор-особа: Краус, К.М.Language: українська.Публікація: К. : ЦУЛ, 2015Фізична характеристика: 226 с.ISBN: 978-611-01-0764-8.Короткий звіт або резюме: Монографію присвячено розробці науково-теоретичних засад, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торговельних підприємств. Розкрито сучасні наукові підходи до розуміння сутності поняття “управління маркетингом”. Виявлено проблеми і тенденції розвитку малих торговельних підприємств. Удосконалено структуру процесу управління маркетингом. У роботі визначено стан і умови діяльності малих торговельних підприємств. Встановлено організаційно-економічні чинники і суперечності управління маркетингом. Здійснено оцінку рівня управління маркетингом малих торговельних підприємств. З’ясовано особливості формування процесу бенчмаркінгу на малих торговельних підприємств. Розроблено внутрішньо- і зовнішньоорганізаційний блоки форм реалізації ефективного управління маркетингом. Оцінено ефективність управління маркетингом малого торговельного підприємства. Видання рекомендовано для науковців, аспірантів, студентів економічних навчальних закладів і практиків, які здійснюють упра.Ресурси он-лайн: Клацніть тут для доступу в онлайн
Мітки з цієї бібліотеки:
Немає міток з цієї бібліотеки для цього заголовку.
Ввійдіть, щоб додавати мітки.
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Наявність у фондах: /К78 К78 Книги

Монографію присвячено розробці науково-теоретичних засад, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торговельних підприємств. Розкрито сучасні наукові підходи до розуміння сутності поняття “управління маркетингом”. Виявлено проблеми і тенденції розвитку малих торговельних підприємств. Удосконалено структуру процесу управління маркетингом. У роботі визначено стан і умови діяльності малих торговельних підприємств. Встановлено організаційно-економічні чинники і суперечності управління маркетингом. Здійснено оцінку рівня управління маркетингом малих торговельних підприємств. З’ясовано особливості формування процесу бенчмаркінгу на малих торговельних підприємств. Розроблено внутрішньо- і зовнішньоорганізаційний блоки форм реалізації ефективного управління маркетингом. Оцінено ефективність управління маркетингом малого торговельного підприємства. Видання рекомендовано для науковців, аспірантів, студентів економічних навчальних закладів і практиків, які здійснюють упра

Немає коментарів для цієї одиниці.

Ввійти у Вашу облікову скриньку для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Шукати за цим заголовком у:

Мови: 
Працює на АБІС Koha