Normal view MARC view ISBD view

Управління маркетингом малих торговельних підприємств:Монографія

by Краус К.М.
[ Книги ]
Additional authors: Краус -- К.М.
Published by : ЦУЛ (К.) , 2015 Physical details: 226 с. ISBN:978-611-01-0764-8. Item type: Книги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings: /К78 К78 BOOK

Монографію присвячено розробці науково-теоретичних засад, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торговельних підприємств. Розкрито сучасні наукові підходи до розуміння сутності поняття “управління маркетингом”. Виявлено проблеми і тенденції розвитку малих торговельних підприємств. Удосконалено структуру процесу управління маркетингом. У роботі визначено стан і умови діяльності малих торговельних підприємств. Встановлено організаційно-економічні чинники і суперечності управління маркетингом. Здійснено оцінку рівня управління маркетингом малих торговельних підприємств. З’ясовано особливості формування процесу бенчмаркінгу на малих торговельних підприємств. Розроблено внутрішньо- і зовнішньоорганізаційний блоки форм реалізації ефективного управління маркетингом. Оцінено ефективність управління маркетингом малого торговельного підприємства. Видання рекомендовано для науковців, аспірантів, студентів економічних навчальних закладів і практиків, які здійснюють упра

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//