Normal view MARC view ISBD view

Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи

by За ред. проф. Р.В.Федоровича
[ Книги ] Series: МОН України. ТНТУ імені Івана Пулюя Published by : ТНТУ (Тернопіль) , 2015 Physical details: 419 с. ISBN:978-966-305-068-3. Item type: Книги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Current location Call number Status Date due Barcode Item holds
Читальний зал
339.13/Р64 (Browse shelf) Available 245042
Total holds: 0

Монографія є результатом наукових досліджень колективу авторів з проблем розроблення та адаптації маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги в умовах глобалізації економіки. Розглянуто маркетинговий інструментарій формування попиту на товари і послуги, приділено увагу питанням стратегічного управління розвитком підприємств. Об'єктами особливої уваги стали питання щодо сучасних тенденцій використання маркетингу як концепції управління. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів. Матеріал друкується в авторській редакції.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha