Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних ресурсів [Текст] / Черчик Л.

Випуск періодики: Актуальні проблеми економіки. — 2006. — №1.
Автор: Черчик Л.Опис: с.95-104Мова: українська.УДК: 339.13УДК-теми: 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка « 33 Економіка. Економічна наука « 3.Суспільні науки. Тип одиниці: Статті періодики
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди: Статті періодики

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися