Маркетинг: від простого до складного (запитання і відповіді) : Навчальний посібник / Агєєв Є.Я., Чепінога В.І.

Main Author: Агєєв, Є. Я.Coauthor: Чепінога, В. І.Language: українська.Publication: Львів : Новий Світ-2000, 2005Description: 352 с.ISBN: 966-7827-54-2.Series: Вища освіта в УкраїніClassification: 339.1 Загальні питання торгівлі. РинокAbstract: Автори навчального посібника у формі запитань і відповідей на них дають повне уявлення про сутність маркетингу та його елементи, еволюцію концепцій маркетингу, його інструменти й інші складові системи маркетингу на класичних прикладах використання принципів маркетингової політики на фірмах у США та в інших країнах. Для студентів і широкого кола осіб, що цікавляться питаннями маркетингу. .
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Current location Call number Status Date due Barcode Item holds
Читальний зал
339.13(075.8)/А23 (Browse shelf) Available 228399
Total holds: 0

Автори навчального посібника у формі запитань і відповідей на них дають повне уявлення про сутність маркетингу та його елементи, еволюцію концепцій маркетингу, його інструменти й інші складові системи маркетингу на класичних прикладах використання принципів маркетингової політики на фірмах у США та в інших країнах. Для студентів і широкого кола осіб, що цікавляться питаннями маркетингу.

There are no comments on this title.

to post a comment.
Share

Powered by Koha