Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства [Текст] / Іванова Л.

Випуск періодики: Маркетинг в Україні. — 2009. — №3.
Автор: Іванова Л.Опис: с. 50-57Мова: українська.УДК: 658,511УДК-теми: 658 Управління торговельно-промисловою діяльністю. Бізнес-менеджмент. Економіка підприємств. Організація та « 65 Управління підприємствами. Організація виробництва, торговлі та засоби зв'язку « 6 Прикладні науки. Медицина. Технологія Тип одиниці: Статті періодики
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди: Статті періодики

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися