Паблік Рилейшнз у системі комунікації та управління : Навчальний посібник / Слісаренко І.Ю.

Основний автор-особа: Слісаренко, І.Ю.Language: українська.Публікація: К. : МАУП, 2001Фізична характеристика: 104 с.ISBN: 966-608-096-6.Короткий звіт або резюме: У навчальному посібнику пропонується комплексний підхід до предмета вивчення: паблік рилейшнз розглядається не просто як ремесло, а як складний багатокомпонентний засіб комунікації, як складова науки і практики сучасного менеджменту, державного управління та міжнародного і міждержавного спілкування. Автор руйнує існуючий поверховий стереотип щодо паблік рилейшнз як рекламно-пропагандистської діяльності, натомість доводить погляд на паблік рилейшнз як багатоаспектну систему комунікації, засіб громадського контролю і корпоративної та урядової звітності, акцентує увагу на диверсифікації та сприйнятті аудиторією ПР-кампаній. Досліджується історичний шлях розвитку сфери паблік рилейшнз, теоретично обґрунтовуються спеціалізовані напрямки цієї діяльності, аналізується прикладне застосування методів паблік рилейшнз на різних рівнях. Для студентів, фахівців і науковців у сфері сучасної комунікації..
Мітки з цієї бібліотеки:
Немає міток з цієї бібліотеки для цього заголовку.
Ввійдіть, щоб додавати мітки.
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Розташування Шифр зберігання Стан Дата очікування
Читальний зал
658.5 (075.8)/С47 (Огляд полиці) Доступно

У навчальному посібнику пропонується комплексний підхід до предмета вивчення: паблік рилейшнз розглядається не просто як ремесло, а як складний багатокомпонентний засіб комунікації, як складова науки і практики сучасного менеджменту, державного управління та міжнародного і міждержавного спілкування. Автор руйнує існуючий поверховий стереотип щодо паблік рилейшнз як рекламно-пропагандистської діяльності, натомість доводить погляд на паблік рилейшнз як багатоаспектну систему комунікації, засіб громадського контролю і корпоративної та урядової звітності, акцентує увагу на диверсифікації та сприйнятті аудиторією ПР-кампаній. Досліджується історичний шлях розвитку сфери паблік рилейшнз, теоретично обґрунтовуються спеціалізовані напрямки цієї діяльності, аналізується прикладне застосування методів паблік рилейшнз на різних рівнях. Для студентів, фахівців і науковців у сфері сучасної комунікації.

Немає коментарів для цієї одиниці.

Ввійти у Вашу облікову скриньку для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Шукати за цим заголовком у:

Мови: 
Працює на АБІС Koha