Маркетинг послуг : Навчальний посібник / Шканова О.М.

Основний автор-особа: Шканова, О.М.Language: українська.Публікація: К. : Кондор, 2008Фізична характеристика: 304 с.ISBN: 9667982238.Короткий звіт або резюме: У навчальному посібнику розглядаються основні поняття маркетингу послуг та його специфіка, складові маркетингу-мікс (послуга, місце, просування, ціна). Наводяться основні методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, методичні підходи до вибор1.' підприємством маркетингових стратегій. Посібник розрахований на студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів, науковців, а також на менеджерів і маркетологів, які працюють на підприємствах сфери послуг..
Мітки з цієї бібліотеки:
Немає міток з цієї бібліотеки для цього заголовку.
Ввійдіть, щоб додавати мітки.
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Наявність у фондах: 339.13(075.8) 339.13(075.8)/Ш66 Ш66 Книги

У навчальному посібнику розглядаються основні поняття маркетингу послуг та його специфіка, складові маркетингу-мікс (послуга, місце, просування, ціна). Наводяться основні методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, методичні підходи до вибор1.' підприємством маркетингових стратегій. Посібник розрахований на студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів, науковців, а також на менеджерів і маркетологів, які працюють на підприємствах сфери послуг.

Немає коментарів для цієї одиниці.

Ввійти у Вашу облікову скриньку для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Шукати за цим заголовком у:

Мови: 
Працює на АБІС Koha